dilluns, 16 de novembre del 2009

En Brutot Malfoll (XXXVIII)

Un dia em vaig fer una ferida i en Llupià va arrencar-se un pèl de la barba i me la va cosir. Eren un pou de saviesa, els meus iaiots. Aquell altre, en Brutot Malfoll m'ensenyà a parlar sol. Vaig veure que un dia repapiejava entre els lledoners i em vaig dir: ah, això és l'experiència. Com més gran ets més coses saps fer. Així que vaig demanar-li que m'ensenyés a repapiejar, així quan m'arribés el moment ja en sabria. En Malfoll, però tenia molta mala baba i em va cuitar a desaparèixer. Però jo l'observava de lluny, entre el brancatge, i imitava els seus gestos tremolosos i parlars inaudibles. Era com si es trobes permanentment en un estat de plaer abundós.

3 comentaris:

  1. Jo crec que aquest bloc deixa clar que de repapiejar ja fa temps que en saps...

    ResponElimina
  2. Estimat Sunyer,

    No puc menys que estar d'acord amb na Marta, com en tot el que us proposeu, el vostre mestratge en el repapieig és incontestable.

    Sempre vostra,

    Violant de Cobertor

    ResponElimina
  3. To trobo, a més, que en aquest bloc hi ha un excès de pèls...

    ResponElimina